Dag 4

14 juli 2019 - Nosy Be, Madagaskar

De volgende dag gingen we weer naar een ander hotel dat hotel heette Madagaskar sainte marie. Het was 27 graden. daar gingen we lekker een dagje naar het strand, even lekker bruin worden.
We varen lekker naar Nosy Be. Dat is een eiland waar je heel veel leuke dingen kunt doen, zoals duiken en snorkelen. Waarschijnlijk is dit één van de mooiste plekken van Madagascar om te snorkelen en duiken. Er zijn heel veel zeeschildpadden, koraalriffen, dolfijnen, walvissen en walvishaaien.

Walvissen en walvishaaien hebben we jammer genoeg niet gezien want je ziet ze alleen maar van september tot november.

het water is fel blauw water. we hebben 3 schilpadden gezien en we zagen een groepje dolfijnen zwemmen dat was heel cool om te zien Hier werden we zeker even stil van, zo mooi. we hadden een heel mooi uitzicht op het blauwe water en de witte zandstrook. We hadden ook kreeft gegeten we vonden het heel lekker.
We hebben ook een quad gehuurd en daarmee over heel het eiland gereden het was een super dag!