Dag 6

16 juli 2019 - Andringitramassief, Madagaskar

De volgende dag bleven we gewoon in het zelfde hotel want het was daar zo leuk. Vandaag gingen we nog een natuurpark bezoeken. Vlakbij het stadje Ambalavoa ligt het bijzondere Parc d’Anja. We hebben weer een heleboel dieren gezien. We zagen een grote groep ringstaart maki’s. Ik heb er eentje van dichtbij gefotografeerd. Ook leven er kameleons, bladstaartgekko’s, boa’s en andere diersoorten in het park.

De omgeving van Ambalavao is heel mooi. We hadden ook nog een prachtige wandeling gemaakt door de rijstvelden.
We kwamen langs krampjes met een banaan voor 2  en een halve cent en een avocado voor 5 cent alles is hier heel goed koop.
je ziet ook veel mensen op blootte voeten lopen want de mensen zijn daar best arm.
We gingen weer terug naar het hotel. Omdat het de laatste dag was gingen we nog even een wijntje drinken in het restaurant om het af te sluiten want morgen moesten we vroeg op staan om weer te vertrekken. Toen we het wijntje op hadden gingen we naar onze hotelkamer om de koffer in te pakken.
toen gingen we lekker naar bed.