dag 1

11 juli 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Hoi wij zijn Laura en Fiene en wij nemen jullie mee in ons avontuur naar Madagaskar.

We stonden op om 11:00 en de grote dag kon beginnen. we hadden nog maar een half uur om ons aan te kleden en te eten. we hadden gehoord dat Madagaskar een van de grootste eilanden op de aarde was. Want Madagaskar is namelijk een eiland.
Toen we daar klaar mee waren gingen we naar Schiphol. Voordat we het vliegtuig in gingen hadden we nog even gelucht bij een restaurantje. We aten alle twee een worstenbroodje op. Het was 14:00 in de middag.  we stegen op en zagen Nederland steeds kleiner worden. Yes, op naar Madagaskar!!
Het was 13 uur en 5 minuten vliegen. We vlogen over Oostenrijk, Griekenland, Egypte, Sudan, Ethiopië en als laatste over Somalië toen nog een stukje over de Indische Oceaan. En toen waren we in Madagaskar. We kwamen om 3:00 's nachts aan in de hoofdstad Antananarivo. We gingen met de taxi naar ons hotel. Het heette Sunny city hotel. na het inchecken doken we snel in ons bed. Welterusten............